onsdag, mars 4

fan då har man missat en sovmorgon...

Idag, har jag sovmorgon till 10. Men jag gick upp 07:30. Men mamma har också sovmorgon idag så jag blev lite fundersam så jag bestämde mig för att lägga mig ner och sova till07:50. Sen gick jag uppp och åt frukost. Mamma hade fortfarande inte kommit. Konstigt tänkte jag för hon brukar gå upp före mig, men jag gick till badrummet och sminkade mig sen kommer mamma. 8:15. Som hon brukar gå upp. Då frågar hon mig varför jag har gått upp så tidigt. Då förstår jag ju. Fan där missade man en sovmorgon. ag brukar ju gå upp 08:40.Vår enda sovmorgon på den här veckan. Inte undra på att jag var trött. Men det är bättre det än att jag går upp 10. När vi börjar. Som jag typ gjorde nån gång när jag inte tänkt rätt dagen innan när jag täller klockan. Men så kan det bli ibland. Nu har jag ialla fall tid (1 timme och 10 min) att träna på läxförhöret. Hehe.
Na'

0 kommentarer: