onsdag, mars 4

Brevet

Idag kom brevet. Yes yes, vad glad jag blev. För jag trodde verkligen inte det men så gjorde det det. Åhh va kul. Hehe. JAAA!!
Vet ni, jag har jgort klart Amerikaniska revolutionen. Äntligen, men jag har Franskan kvar. Fast den var mycket kortare. Ja, ni som inte vet jag snackar om, kan hoppa över det där. För jag orkar inte berätta vad det är. Men det är en skolsak.
Mer, idag så lånade jag Jannes kamera och fottade lite. Men åhh vad sur jag blir. Hans är mycket bättre. Jag kan inte ens zooma in på min kamera, utan att det blir vitt eller jättesudigt så att man inte ser vad det föreställer. Nej det finns ingen sån fuktionsak att trycka på. Jag måste köpa en ny kamera. Kanske kan jag önska mig när jag fyller år. Eftersom, då har jag haft min gamla i 3 år. Då är det ju rätt rimligt att ha en ny kamera. Fast då ska jag önska mig en sån jag VERKLIGEN vill ha.
Men egentligen borde jag inte skriva om det som jag önskar mig för det är 9 månader kvar tills min födelsedag (fyller år, 2 veckor innan julafton) Nej, man skulle fylla år tidigt på året.

Na'

Förresten min barndoms skola var med på första sidan i DN. Haha, lite stolt. (såg två st i min fd klass. Skit vad stora om blivit. :O konstigt? hehe)

sista saken... Ojj, va långt inlägg, typ rekord?

0 kommentarer: