tisdag, december 23

Sista inlägg före Julafton

Tänkte bara skriva ett sista inlägg före Julafton. Om 1 timme och 34 minuter är det julafton men jag vill sova då faktiskt. Det känns otroligt roligt i morgon och jag har bestämt mig att bli nöjd med allt jag får. Det ska bli otroligt kul i morgon, det ända som känns lite tråkigt är att Ca inte är med på Julafton. Jag har inte tänkt på det men det är så otroligt vitkigt att alla är med. Man är viktigare än man tror. Skulle mamma inte vara me på Julafton skulle det ju kännas hur tomt som helst. Även om man trodde att det inte skulle göra så ont att ngn man kände inte skulle vara med såkänns det tomt. Det är något som fattas då och man vill ju inte att det ska kännas så på självaste Julafton. Nej men nu ska jag sova God Natt!

Na

0 kommentarer: