lördag, april 4

Outfit?

Jag har aldrig kört Outfiten. Men nu är jag på G hära. Hehe :P
När man ska till Thailand behövs smarta kläder. Man vill ha rätt varma kläder. Så man inte fryser här i Sverige. Men samtidigt somriga för varama Thailand.
Så här kör jag

Så vad tycks? Förlåt för att det blev lite ljust på andra bilden, men man ser kläderna och det är ju det viktigaste. För det heter ju Outfit!

Svart linne, från Bikbok.
Mönstrad kofta över, som jag inte minns vart den är ifrån.
Gröna 3-kvartsbyxor från H&M.
Sen måste jag bara säga att jag har mina sommar-strumor.
Korta och vita = SOMMAR :)

Na'

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Hellu!!
Hoppas du får det bra i Thailand!!!
Jag kommer att sakna dig!!! <3333

Nathalie sa...

Tack så mkt :)
Kommer sakna er med!

M sa...

Jag vet varför det blev så ljust på andra bilden för att det var en ängel i rummet.