måndag, april 20

Hej hopp

Jahapp, då var man hemma. Vilket är väldigt skönt. Men fy vad kallt det är. :O Blev jätteförvånad. Haha, har frysit hela tiden här hemma. Men det känns bättre nu. :)


Resan: Ja, det gick bra att flyga dit - och hem. När vi kom fram så började det regna, vilket inte var så där jättekul. Men guuuuud vad varmt det var. Minst 30 grader. Helt otroligt och det konstiga var att det blev varmare på kvällen.
Första veckan: var jätterolig. Vi badade vaaaarje dag. Och en dag var det en del vågor. Vilket var kul. För följde man med en, så snurrade man runt hur som helst. Haha. Jag kan skratta åt det nu med.


Utflykt: Ja, vi beställde en utflykt, med fritids resor. (Ja, ni vet vad jag menar) Då tog vi en båt, och åkte runt typ halva Phucket. Det var jättekul. Och Thailändarna som jobbade där var så roliga. Det roligaste var efterrätten. Det var tjocka pannkakor. Dem var asgoda, men så himla mäktiga att man orkade bara 1. De sprang fram och tillbaka och bad oss äta mer. Haha, vi skrattade hela tiden.
Vi stannade även på en strand där vi snorklade. Jag med min vattenkamera, tog massa bilder.


Andra veckan: Var så där... Jag blev sjuk, typ magsjuk. Och jag är inte helt frisk från det än. Så jag har inte bilivit så brun som jag borde blivit eftersom jag typ legat på rummet ganska många dagar. Det som var tråkigt på det nya hotellet var att det inte fast några affärer, och där med inga restauranger. Så vi åt på hotellet hela tiden. Vilket inte var så kul.


Men annars var allt jättekul. J*vligt varmt, måste jag säga. Dessutom skulle man dricka 3 LITER vatten varje dag. Och jag som inte gillar vatten. Nej, det var inte kul.
Men nu orkar jag inte skriva mer :P

Na'

2 kommentarer:

madde sa...

låter skönt. Men synd att du blev sjuk =(

Hedvig sa...

Välkommen hem! Har saknat dig<3