onsdag, mars 11

Onsdag

Rätt dålig uppdatering? Jag vet. Men det har hänt saker, sånt som får en att glömma bort allt. Man stänger in sig, i sig själv. Allt blir svart, det är för jobbigt allt. Man bara ligger ner och gråter, kan inte sluta. Man vill hitta någon som kan hjälpa en ur denna svårighet. Hur kommer man bort från all skit? Hur blir allt bättre? hur känner man känslan igen att allt kommer lösa sig?

Bilder som rullar för ögonen hela tiden. Om man frågar nån på apoteket, får man ut nån medicin mot dålig självkänsla? knappast!

Idag hade vi i alla fall sovmorgon, men jag gick till tandläkaren så det blev inte så lång sovmorgon. Det gick bra, och jag slapp ha en grej i munnen när jag sover. Vilket kändes skönt eftersom jag jämt glömmer bort den och då får man sån ångest över att man inte använde den.
Nu ska jag iaf plugga lite. Men jag orkar inte... inte ovanlig mening? hehe

Na' (ta inte allt för allvarligt)


den här låten lyssnar jag på nu ...

1 kommentarer:

Madde sa...

jag älskar den här låten!!