torsdag, mars 26

Monstret

Jag såg alldeles nyss på dokumentären om Josef Fritzel. Det är så otroligt hemskt. Hur kan man göra så mot sitt eget Barn? Ett barn ska man älska, ta hand om, stödja, uppfostra osv.

Tänk dig att bli våldtagen av den där äckliga gubben. Fy fan. När han skrattade, hans fläsk som dallrade. Asså det är det värsta jag sätt. Jag är också väldigt glad över att det inte hände här i Sverige. Eftersom vi har väldigt snälla lagar. Han skulle säkert bara få 10 års i fängelset.

Nu får han i alla fall livs tid, det är bra!!

Hursomhelst, så har jag varit i Österrike - 2005. Jag vill faktiskt aldrig mer besöka det landet. Även om det är fint där och så. Men snacka om att landet får ett dåligt ryckte.
Min farmor känner en del från Österrike och många av dem hon träffat på är konstiga. Usch och fy. Vilket monster, det värsta är väl att han inte ångrar sig. Han har inte ens ett samvete, hörde jag från Elisabeths moster. Men MONSTER det är vad han är!!

Na'

0 kommentarer: