lördag, mars 14

Lördag = melodifestivalen

Hejhej, och förlåt att jag inte skrev nåt igår. Men igår var världens bästa dag på länge. Haha, jag slutade iaf efter lunch och drog in till stan. Där träffade jag Madde. Vi gick till olika affärer. Där provade vi kläder och tog bilder. Men vi tog inte med oss bara fina kläder, till omklädningsrummet, som man skulle kunna tänka sig köpa. Utan vi tog gräsliga kläder. Riktigt fula kläder. Haha, det var iaf jättekul. Vi skrattade högt ibland och de andra trodde nog vi var helt galna :P haaha. Sen så åt vi också på en glassbar. Jag filmade, men jag råkade ta bort filmen. GAHHH, jag blir så sur. Fan, men här kommer iaf lite bilder på oss i omklädningsrummet.


Na' (vill du se bilden i större format, så är det bara att klicka på bilden)

Vilka ska förresten sen melodifestivalen ikväll?
Jag ska åtminstonde :) hehe, vem hejjar ni på, då?

1 kommentarer:

Madde sa...

jag ska se på det!!