torsdag, mars 5

Läxor

Idag har vi massa läxor. Så jag kommer inte kunna skriva så mycket idag som jag gjorde igår. Men dagen idag var jobbig, hade dålig hårdag och jag försov mig till 7. Så ingen frukost blev det. Sen blev det inte så mycket till lunch heller. Men nu har jag ätit massa mellis, och visste ni att house går från 15:00 - 15:55. Jag är ju lite desperat eftersom ONE TREE HILL slutat. Så då ser man på det.
Dessutom är jag ingen tv-tittare, så jag tröttar på ett program bara jag sätter på kanalen. Det jag hatar mest är, typ "vänner" det är så otroligt tråkigt. Det är ju inte ens kul. Men jag förstår ju inte amerikans humor. Jag gillar sånt som är lite mer allvar i som One tree hill, och jag gillar sjukhusserier också. Haha, nog om det.

Nu är det vår, för så känns det. Men det där lite konstigt.. För när jag går till skolan så är det snö, nästan helt täckt. Men när man går hem är det mesta smält, och bara slask. Nu när jag gick hem var det väldigt soligt ute också. Så soligt att jag var tvungen att dra ner persienen (stavning, tack) för att se tv:n.
Men nu MÅSTE jag plugga, haha.
Na'

0 kommentarer: