fredag, mars 27

Kyckling på fredag...

fredag, Fredag och FREDAG. Är det fredag eller är det Fredag? Haha, nej nu ska jag inte härma Petra Mede :P

Idag, har verkligen varit skön, förutom att 3 av mina strumpor har gått sönder, jag glömde en läxa som jag fick gå hem och hämta... (jobbigt i blåsten) + att jag tog spruta. Men det gick bra att ta spruta. Det gjorde inte så ont och de är så gulliga där. Man blir verkligen lugn och i morgon blir det kul, för då kanske kanske ska jag köpa en mobil :D Det ska bli kul. Jag hoppas verkligen det blir av också... !!

Idag så ringde jag även min prao. De var snälla, och jag tror jag gjorde gott intryck. De ska i alla fall kontakta mig på mobilen och det är världens sämsta mottagning här hemma. Så jag måste verkligen köpa en ny mobil snart!!! Hehe, en orsak. Nån som har ngn fler? Hehe :P

Na'

0 kommentarer: