onsdag, februari 25

Om lilla mig (;

Namn: Nathalie Holm
Piercingar: nej verkligen inte, är lite feg av mig, haha
Tatueringar: något litet sött på foten
Längd: 1.63
Skostorlek: 38
Hårfärg: blond (min natruliga hårfärg)
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, i en villa
Tänker du på självmord: inte direkt
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning?
Dricker du cola: ofc. (:
Använder du droger: om godis ärknas som en drog, ja haha
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: nivea
Vilken parfym använder du: asså jag har parfymer hemma, men anväder inte så ofta, men favoriten är från replay ;)
Vad är du rädd för: små kryp, usch
Gillar du att tvätta: gör typ aldrig det, men tro inte jag skulle gilla det heller, så nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja visst
Film du hyrde: typ 100 år sen men tror det var den där pirat filmen med johnny depp
Film du köpte: typ aldrig köpt nån film :O
Låten du lyssnade på: eh eh, (nothing else you can say) med Lady Gaga
Låten du har i hjärnan: ingen för tillfället
Låten du laddade ner: haha vet inte
Tv program du tittade på: house, igår
Personen du tänkte på: ... :P
Favorit Mat: pannkakor?
Låt: Lady Gaga eh eh
Sak att göra: vara me vännen
Sport: danspass
Dryck: cola
Kläder: vill jag ha mer av :D
Film du vill se: twilligt hehe
Bil: det har jag ingen, nån som vill köpa? :P
Senaste Bok du läste: låt den rätte komma in
Personen du fick mail av: pappa tror jag :P
Personen du fick brev av: typ från banken :P
Personen du fick sms av: Steffie :P
Gången där hela din familj åt middag tillsammans: när jag var 3 år
Saken du köpt: fika?
Vad har du gjort idag: datorn typ
Var det kul: så där :P
Hur tidigt steg du upp:
halv nio
Gillar du att slåss: nej, bättre att prata ut
Vad ska du göra ikväll: inget speciellt
Är du seriös: ja då ;)
Vad är du allergisk mot: pollen
Var har du ont: i knät, gjorde illa mig där när jag skulle åka ruchkanan igår på badhuset
Använder du hårspray: nej, förstör håret och dåligt mot miljön...
Kan du stå på händer: haha nej
Favoritserie: One tree hill
Håkan Hellström eller The Ark: Då väljer jag Håkan Hellström
Salt eller socker:
socker :)
Gillar du ketchup: vem gör inte det? (:
Är du glad nu: ja det är jag väl
Var du glad igår: ja då
Känner du nån som jobbar på ett sjukhus: kompis mamma?
Vad dansar du till:
musik? :P
Göteborg är: en fin stad.
Kan du sjunga: alla kan sjunga och jag kan sjunga lite till :)
Mer värt än guld: vänner och famlijen
Spaghetti eller makaroner: makaroner om det är stuvade annars spagetti :P
Ett land jag helst vill besöka: THAILAND och ska göra det på påsklovet :D

0 kommentarer: