måndag, februari 2

Måndag, jippi

Idag är det måndag och jag har tänkt att istället för att säga så här: åhh va tråkigt med måndag osv. Så tänker jag, jippi måndag, vilka lätta lektioner. Jag kommer äga dem alla. Haha nej men det är bra att ljuga tills det blir sant. För det tror jag på. Säg till dig själv att du är bra så att det blir sant. Jag lovar det fungerar verkligen.
Hursomhelst, idag har det varit en vanlig skoldag, och vi hade engelskaprov. Fy vad läskigt. Men det gick fakstiskt rätt så bra. Men sånt vet man ju aldrig. Nu är jag hemma sen några timmar. Pluggat och datorn. Jag har även lärt mamma lite här på datorn, för hon fattar typ ingenting. Men jag tror hon lär sig. :P
I morgon är det idrott och vi ska börja med dans. PARDANS !!!! Något att se fram emot.... Haha (not) Ha det bra alla läsare. Hehe

Na'

0 kommentarer: