måndag, februari 9

Efter skolan gick jag ner till centrum och shoppade lite. Jaa, det var nice. Köpte rätt så mycket kanske lite saker jag ångrar nu i efterhand. Men så what! Mitt liv, och man gör inte alltid rätt. Jag köpte hursomhelst:
Kort (En varm hälsning)
Nivea, handkräm
hårspänne
Vattenflaska (snygg till träningen, har skämts lite för min andra)
Godis (till fredag)
Min typ brorsa (en bok)
Fridatidningen
Frimärken
Mohahaa, många saker och allt för 200:- Exakt 200:-

Men när jag skulle köpa frimärken så hade jag 1 krona för lite, och han kunde inte bjuda på det. Nejnej, en krona är ju som en fis i rymden. Så jag stack till bokhandeln och köpte boken, och då fick jag tillbaka 11 kroner. Så då hade jag ju råd med frimärken, men det hade varit så pinsamt att gå tillbaka så jag gick till pressbyrån. Fast där kostade det 60 kroner, och det var precis det jag behövde. ganska coolt egentligen, tänk om jag hade tagit mer godis då hade ju det inte räckt. Men det är första gången jag köpt så där. Så nu kommer det ta ett tag innan jg köper nåt igen...
Na' ;)

0 kommentarer: