torsdag, januari 15

Tjolahopp

Hej, jag kunde bara inte hålla mig. Var tvungen att skriva. Antaglien fick jag insprationen tillbaka. Det känns bra, för förut kändes det som om jag skulle lägga ner bloggen. Men va tur att det inte känns så nu.

Dagen idag kändes inte speciellt bra, dessutom har jag inte direkt något svar och just nu känner jag mig väldigt taskig. Men jag är tyvärr väldigt egotrippad. Just nu känner jag bara att jag vill ta tag i livet och göra något bra av det. Mitt bästa motto är: "lev din dag som om den vore vara din sista" Men man ska ta det med en nypa salt. Alltså skulle det vara ens sista dag skulle jag typ träffa alla kompisar och typ släktingar, göra saker jag gillar m.m men jag tycker man ska ta vara på sånt som varit bra idag. Tänka på det och inte på det som varit... nu höll jag på att säga dåligt men... mindre bra heter det nu. Ojj, vad jag babblar på eller skriver på. Nu ses vi i morgon med vanlig och mycket uppdatering.

Na © (:

0 kommentarer: