söndag, januari 18

Snö eller vår?

Hej hej, idag så skulle jag gå upp kl 8.30 men jag somnade om så jag vaknade 10:20 Det var inte bra för jag trodde att jag och min kompis skulle träffas 10:30 men egentligen var det 11:30 kom jag på nu. Men jag ringde henne och sa att det inte gick och vi bestämde att 11:00 var bra tid. Hon hann nog inte svara att det var 11:30 men det spelar ingen roll, vi fick ju mer tid. Jag fixade mig i alla fall på rekord-tid. Från att varit i säng till att vara utan för dörren, 25 min. Dessutom stressade jag inte så mycket. Men frukosten var något mindre. I alla fall, vi hade kul och vi flumade väldigt mycket. Men en väldigt lyckad dag. På en skala från 1-10 så ger jag 8. För det var lite stressigt på morgonen och så är det söndag. Hehe, vi ses.

Na ®

0 kommentarer: