torsdag, januari 22

Så otroligt "kul"

Jag är så himla arg och ledsen över mitt kort. Det känns så himla ansvarslöst att hålla på så där. Man kan inte bara säga att man "tappar bort" Det funkar inte i längden. Jag blir så... åhh. Jag kanske måste KÖPA ett nytt kort och det känns inte alls kul. 100 spänn. Fan också !!! Nog om det...

Idag hade vi kemiprov och det gick faktiskt bättre än jag vågat hoppas på. Men det var inte så svårt. Bara lite, haha. Jag är ju som jag är, och tydligen så irriterar sig många på det, men då tycker jag att dem inte behöver vara med mig. För jag har fan inte tvingat någon. Och vill dem göra mig ledsen så ska ni veta att jag har ett hårt skal. Så det är inte superlätt. Fan, vad trött och irriterad jag blir på allt. Hur kan jag låta allt detta ske? (Ursäkta att jag svär hela tiden...)

Nathalie :/

0 kommentarer: