lördag, januari 31

Lördag moooorgon

Jahapp, nu var det lördag igen. Skönt säger många, jag med. Nej men idag så fyller min kusin år eller det vet jag egentligen inte men jag vet att han ska ha som ett litet kalas. Det blir kul, för han är så otroligt söt. (Han fyller/har fyllt 2 år) Så en riktigt liten goding. Haha. Idag vaknade jag 10 över 8. Det var bra eftersom jag annars vänder på dygnet. Så jag har en lista jag ska följa idag, men jag har (som vanligt) inte gjort exakt vad som stod på den. Hehe :P

LISTA !!
* Klä på mig Klart
* Ta upp disken
*Äta frukost Klart
* Dammsuga rummet
* Plocka ur alla lådor
* Datorn, blogga (nästan) Klart
* Göra läxor (Eng, Tys, Sv)
*Kolla vilka kläder jag ska ha på kusins kalas
* Blogga
Det var inte mycket va? Haha :P
Na'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg :)

Anonym sa...

Oj det var mycket du hade att göra :/ Du, kolla in i min blogg. har lagt in en sån sms-inlägg som du kan se och du kan tjäna pengar på det haha. As fiffigt, brukar inte bli medlem ¨på såna saker men den här verkar kanonbra!!

http://www.bloggsms.se/?t=164 kolla där och kolla:) det är typ om jag vill visa mig i din blogg för marknadsföring så betalar jag 10 kr bara och så!