tisdag, januari 27

Läxor som bara ligger och väntar på mig...

Här är det läxor som bara ligger och väntar på mig, men det känns inte speciellt kul att plugga när man har huvudvärk. Nej fy, inget man bör testa. Men allt är rätt sorgligt, grät ganska mycket här hemma, och jag brukar inte gråta speciellt mycket. Kanske 5 gånger på ett år. Inte så mycket, och nu kanske det verkar som om jag inte har känslor, men det har jag. Det är bara det att jag inte visa dem. Som jag borde göra mer.

Det jag egentligen vill skriva är så himla svårt att skriva om. Det går inte bra alls. Men varje gång jag pratar blir jag jämt avbryten och det är så himla tråkigt. Jag kan börja en mening typ så här: Åhh vet ni vad jag gjorde i helgen? Jo vi gick på bio... och så blir jag avbryten. Jag känner mig så himla orespekterad. Jag pratar ju en del men ändå. Så det är därför jag pratar så fort för att hinna med att säga nåt. Åhh jag vet inte vad det är för fel på mig. För hur jag än är, så blir jämt folk så sura på mig. Om jag är tyst så är det fel, för jag kanske skriver mycket på msn. Men om jag pratar mycket i verkligheten ja då är jag konstig.

Jag vet vad jag ska göra. Jag ska i en vecka skriva upp alla fula ord jag blir kallad för varje dag. Så får vi se sen nästa tisdag, hur det gick. Det blir spännande!! Haha

Nathalie :'( <--- gråter

0 kommentarer: