fredag, januari 16

Hörde jag fel?

Idag, har varit en väldigt bra dag. Lite jobbigt att gå upp så tidigt till hemkunsakapen, men men. Vi gjorde snabblimpa, och det är faktiskt godare än det låter. Hehe, sista lektionen skulle vara musik men ibland har man tur och det hade jag. Han var sjuk. YES, så vi gick hem till "Jo", och sjöng singstar och dansade dansmatta. Eller vad heter det?

Haha, sen så gick jag och mamma till Swedbank för att få id-kortet till mig och byta bankkortet eftersom jag glömt koden. Det pinsamma var att det var samma kille som vi gick till. Han pratade vi med förra gången också. Är det inte ödet? Fy vad pinsamt. Men men man kan inte ha tur i allt.

Hursomhelst, idag är det fredag och vem är inte glad över det? Så skönt att få ledigt några få dagar. Dessutom ska jag vara hemma och det är alltid mycket skönt, man slipper att packa kläder och saker tex.

Men över till rubriken. "Hörde jag fel?" Jag tyckte jag hörde fågelkvitter. kanske våren närmar sig? Sakta men säkert. Jag hoppas det för jag har tröttnat på min tjocka jacka. Snälla kom med strom nu våren!

Na ®

0 kommentarer: