torsdag, december 25

25 december

Idag har jag sovit till 12 och det var otroligt skönt. Jag känner mig extremt utvilad. Igår var det Julafton och det var roligt. Men jag blev ändå ganska uttråkad. Ibland var det helt tyst vid bordet. Och vid bordet satt två killar som var helt knäpptysta. Jag skulle ha sagt ngt men jag gjorde det inte eftersom jag är lite feg och att mamma satt där. Hon är otroligt pinsam.
Men jag märkte att den yngsta killen tittade mycket på mig och jag märkte att han ville prata med mig. Enda gången han sa ngt var när jag bad om att få chokladen som va hos han. Men men jag ångrar inget iaf, och det känns skönt.
Hursomhelst idag är det en slappdag. "Ja" håller på att bygga ihop min byrålåda jag fick igår som julklapp det är kul... Snart kanske jag lägger ut ngn bild. Men jag får se hur det blir med den saken.

Na

0 kommentarer: